hemma igen ;D

Min plattång gick sönder idag :o!!!
Så jag fick en ny :D ↓




Familjeträffen då ;D
Vi va fan över 30 pers! HAHAH! sjukt kul! :D
Farmor fyller ju då 80 på måndag, så vi var ju tvungna att fira henne ♥
Var iaf hur roligt som helst att träffa alla fastrar,
farbröder, kusiner, kusinsbarn & allt annat xd
Haha, jag gjorde världens misstag där xd
Jag satte mig & "lekte" (sköt iväg en liten bil) med Ellen
& jag var tvungne att göra det resten av dagen med xd
Haha, fast lite mysigt blev det till slut, Ellen, Téa, Béatrice kom till mig
& satte sig i mitt knä & ville att jag skulle läsa xd
Så vad gör man inte (A)
Puss på denna underbara dag ♥


nästan hela ;D


Béatrice :*


Ellen :*


Téa :*


The family ;D


Kommentarer
Postat av: albeeert

du kan nog få jobb som barnvakt ;) <3

2009-12-06 @ 01:17:16
URL: http://saywtf.blogg.se/
Postat av: Erika

HAHAH! jag kan vara barnvakt åt dig, lilla Albert ;D <3

2009-12-06 @ 11:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback