hey man

Har haft lite dålig uppdatering på senaste tiden, men det ska dock ändras (:
Skolan började idag klockan nio med att man åkte buss pågrund av massvis av snö,
det var ju seriöst en decimeters tjock snö!
men när man kom till skolan visade det sig att mentorstiden var inställd,
så skulle kunnat komma vid tio istället :/ Menmen..
Hade senare Sv/So i 1 h 20 min & det var som vanligt skit slappt med projektet (:
Sen var det lunch, SJUKT ÄCKLIGT! någon konstig kyckling wok? de brukar ha,
men kycklingen är skit läskig ju :o så jag åt jätte lite :(
Innan det hade vi fått reda på att matten var inställd, så vi kollade med bildläraren om vi fick skippa bilden & självklart fick vi det :D!
Så vi skutade typ 11 ;D Onödigt dag dock, men skit samma (:
Dagen slutade också med en bussresa :D
MEN JAG MISSADE BUSSEN FÖRST!!!!
Där satt jag i 10 min kanske & väntade på bussfan, men kvart i två kommer ju ingen "Laggarhult" :o
Så jag trodde jag va dum i huvudet som missat den -.-
Men självklart när en bussfan har åkt kollar jag på skylten & då står det att bussen som var där var MIN buss bara att den åkte lite annorlunda :@
Så då fick jag vänta ytterliggare 30 minuter! Fan va arg jag blev xd
När jag väl kommer till sista hållplatsen i Laggarhult så tappar jag bort mig -.-
Jag gick på varenda gata fram & tillbaka för att hitta en stig till min gata :/
Kallt som fan var det så när jag kom hem va skorna AS blöta & snötäckta xd
Mamma blev lite sur på mig för jag hade haft tygskor så vi beställde ett par skor till mig :D
De kommer väl inom några dagar (:

JUSTE! jag beställde en klänning igår :D
Lär använda den på julafton & nyår troligtvis :D
Puss! ♥


klänningen :D

Kommentarer
Postat av: albeeert

haha äre du som är skillad på att åka buss lr? ;) <33

2009-12-15 @ 19:11:03
URL: http://saywtf.blogg.se/
Postat av: Erika

jag är ju bäst ;D<33

2009-12-15 @ 19:26:08
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback