I'm the best

Sjukt skönt att gå upp klockan åtta idag (L)
När jag vaknade så var det en man här som jag inte kände igen,
& jag gick ju självklart bara omkring i trosor & stor tee-shirt -.-
Han var tydligen rörmokare om jag har rätt? xd
Ganska söt va han iaf ^^ Men säkert runt 25, så skit samma xd

I skolan så var vi tvungna att gå massa vafan! :o
Först på hemkunskapen var vi tvungna att gå till Ica Nära & kolla massa priser,
så jag, Felicia, Johanna & Elin drog dit -.-
HAHA! Juste! På vägen tillbaka till skolan tog vi en genväg över åsen &
när vi skulle gå ner
för en as brant backe så hann jag & Felicia ner, men när Elin skulle ner flög hon typ!
Man bara hörde massa dunsar & skrik! HAHAH!
Såg så sjukt roligt ut när hon flög ner i full fart för backen,
trodde nästan hon skulle ramla :o
Men som tur var gjorde hon ju inte det :D Tur!

Efter skolan drog iaf jag & Felicia ner på stan :D
Hon köpte en klocka & ett par skor, jag köpte ju klocka igår, så hon köpte sin idag ;D
Men hon kunde köpa skorna som båda vill ha :(
Jag har inte råd, så jag måste tjata som tusan på mamma
så hon köper de åt mig i julklapp (A)
Hoppashoppas! (Y)
Själv köpte jag ett par nya strumpbyxor & en ny vetekudde (A)
Underbart skönt att kunna värma den på kvällarna när
det är kallt eller man ska sova (L)
Älskar den verkligen! (L)
Men nu är det bara julklappar till mamma, pappa, mormor & Alice som saknas ;D

Ikväll kommer hundarna hit ja! :D
Kommer bli sjukt kul att få vara hundvakt igen (L)
Älskar verkligen de hundarna! Lisa & Smulan (L)
Kan ta kort på dem ikväll eller senare i veckan så ska ni få se dem :D
Puss! ♥


(inte alla)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback