Like it a lot

Åkte buss med syrran & Emma idag till skolan :D
Jag trodde jag va smart när jag & Emma väntade med att gå av tills bussen åkte till stan igen, alltså förbi Duveholm först, MEN DEN ÅKTE JU TILL VÄRMBOL!!!
Så vi fick ju sitta på bussen i 40 min kanske :o
Kul att komma 15 min sent också -.- Menmen, det var ju film så ;D
Men shit va dålig den va! Seriöst den SÄMSTA film jag sätt! Sjukt dålig....
Som tur var hade vi ju massor av godis & julmust allihoppa ;D
Vi hade en rast under filmen & vi tjejer drog till Järven & kollade lite på tallås volleyboll turnering & Helena kom med idén att knuffa in Felicia, & självklart gick jag med på det (men tänkte mig löst)
Självklart när jag tar i lite så kommer Helena dundrande bakom mig & knuffar MIG! så jag knuffar ju till Felicia hur hårt som helst & hon FLYGER in i salen rakläng & glider på magen! PINSAMT!
& jag bad hemst mycket om ursäkt flera gånger MEN ALLT VA HELENAS FEL! ;D
Menmen, förlåt Felicia ♥
Efter skolan drog jag & Felicia hem till henne & bakade lussebullar :D Riktigt mums där alltså :*
Senare när jag kom hem färgade mamma mandelmassa i massa färger & så gjorde vi figurer :D
Ni som känner mig vet förståss vad jag gjorde ;D HAHA!
Kul var det iallafall :D
& MIN KLÄNNING KOM IDAG!!!!!
KOLLA VAD SNYGG!


är tyvärr osminkad/nyduschad, men tänk er mig tillfixad, snygga skor & strumpbyxor :D

Kommentarer
Postat av: frida

jävligt snygg du ! <3 :D

2009-12-17 @ 19:48:54
URL: http://brunettdavah.blogg.se/
Postat av: Erika

jag älskar den! :D<3

2009-12-17 @ 19:54:49
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu ska vi göra nått dumt mot helena ^^

2009-12-17 @ 19:55:01
Postat av: Dima :)

Åhhh Så Fiiin :) <3

2009-12-17 @ 21:20:50
Postat av: albeeert

Sjukt snygg gumman ;D <3

2009-12-17 @ 21:22:34
URL: http://saywtf.blogg.se/
Postat av: Erika

haha, tackar alla :D<33

2009-12-18 @ 06:54:58
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback