all we need is some love

Hejsan hejsan :) Nu mår jag mycket bättre och det är super skönt! Har mått riktigt risigt idag rent ut sagt.. Men nu har jag iallafall tagit en dusch och passade på att rakabenen och köra peeling :D Riktigt skönt de (y) Tv:n funkar inte än, men vi får hoppas på att min super pappa får igång den snart :D Haha! Och vi ska käka paj idag! Hur gott som helst med ost och skink paj alltså! Mums :) Imorn blir det troligtvis att träffa Stefan :D Blir nog att kolla på filmen vi tänkte se i lördags :) Vi får se vad som händer mer, men det märker vi imorn! Men ikväll.. Hm.. Vad ska jag göra? Om tv:n går igång, knarka alla möjliga nya kanalen vi kommer ha (LOVE) om inte, så ska jag nog kolla på Never back down, som jag skulle sett igår, men läste istället, haha! Boken är utläst förresten och HELVETTE vad bra den var!!! Grymt, så läs den serien! Hunger spelen och Fatta eld! LÄS OCH NJUUT! :D Har även min andra bok jag måste läsa som jag också borde ta tag i snart, haha! Syskonkärlek heter den :) Riktigt fin histora det alltså! :) Men nu ska jag nog äta paaaaaj! Så se upp, för här kommer jag! ;) PUSS!


Bilden är inte tagen idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback