couldn't be better

Nu har jag kollat på CSI :) Lite konstigt avsnitt under själva handlingen, men självklart så ordnade allt upp sig i slutet, haha! Chockerande ;) Nej, men det var bra :) Har även kört ett tio tal sit ups och andra magövningar :) Hade ingen ord för att köra mycket, eftersom jag inte tränat på as länge! Blev liksom inget idag heller, hah! Så pappa och jag får börja i veckan igen :D Nu vet jag inte vad jag ska göra :) Ska först och främst vänta på en fråga jag missade att svara på, heh! Sen blir det sängen tror jag :) Ändå skola imorn, men låång sovmorgon så det är lugnt ;) PUSS!

Kommentarer
Postat av: frida

sv: hih, såå skojsigt ;) AH, VET :D thanks bby <33

2010-04-12 @ 22:51:12
URL: http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback