Herregud..

Jag har suttit och tryckt framför datan HELA dagen! För vi har ingen tv.... Så jag kan inte kolla :( Bara på film, vilket jag inte vill, eftersom jag redan sett alla.. Och jag orkar inte med datan längre! Så nu måste jag göra något, så jag gick nyss ut och hämtade glass, vilket jag redan gjort idag OCH käkat en stor bulle :( Och det är inte bra! För när man har tråkigt, går man alltid till kylskåpet och rotar! Det kom vi fram till idag och det är inte bra!! :( Och nu har jag skrivit jätte konsitigt tror jag men jag orkar inte ändra för jag är för trött och nu ramlar mina armar ner, hejdå! HAHA! Fyy.. Min tråkighet borde vara olaglig :( Nu ska jag messa någon och be den personen komma hem till mig och göra mig sällskap i min tråkighet :) Och käka upp min strösseldränkta glass :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback