HUR KUNDE JAG GLÖMMA?!

Hur i helvette kan man glömma att det här är sista skoldagen? IMORN BÖRJAR LOVET!! :D Äntligen... Vet inte hur mycket mer skola jag hade orkar, hahah! Så pass aktiv och smart jag varit den här veckan :D Det här är nog min mest aktiva, smartaste och bästa vecka på.. 3 år? Haha! Fan, svarar på seriöst ALLT! Är hur aktiv som helst på idrotten! Jag är grym rent ut sagt! :) Och det bästa är att när jag svarat på något på t ex sv/so:n och det är rätt, fan vad stolt jag blir då, hah! Och det märker Emma av som sigtter brevid mig, hon brukar skratta åt mig, hahah! :D Men det är bra att känna sig stolt för att man kan lite grann :) Det borde alla göra lite oftare tycker jag :) Men nu ska jag dra, hahah!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att du "vaknat" upp och insett att du faktiskt KAN en hel del ;)

2010-04-01 @ 08:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback