I'm hoome! :)

Nu är jag hemma från stan :D Felicia och jag gick ett ärende först, sen drog vi och köpte en Dust It till henne och sen drog vi till Torino och kökade pizza :) Mums! Haha! Och vi va lite elaka, vi bad dem baka bröd, för det inte fanns något och så skulle vi precis gå när de ställde fram och då frågade de om vi inte skulle ha och vi sa nej, de bara "men vi bakade ju till er.." så vi var SKIT snälla och tog varsin bit, heh! :D Men det var gott :) Sen drog vi till H&M och kollade lite, Felicia köpte en grej och jag hittade världens snyggaste tröja! Ska se om jag hittar den på hemsidan så ska ni få se!! Underbar! Den vill jag verkligen verkligen ha! Men har inga pengar... :( Sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här :D

Hittade inte tröjan, men tog kort på den i affären :) Så ska lägga in den, så den kommer strax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback