in my head, you fulfill my fantasy

Nu har jag läst 3/4 av boken Fatta eld och den är GRYMT bra! Otroligt spännande faktiskt! Första boken handlade om Hungerspelen då, ett spel på liv och död och huvudpersonen Kattniss blev en av de två segrarna, den andra blev Peeta och de är "kärleksparet" typ, haha! Och då tror man självklart att det ska bli en fortsättning på det i andra, men nu ska de tillbaka in i spelet!?! Liksom vafan? De har nyss vunnit ju! Fast det blir ju värsta spänningen men nu vet man ju att någon av de kommer dö och det vill man ju inte? Så är liiite tjurig på händelserna i boken! Men jag hoppas verkligen verkligen att den slutar bra och inte totalt misslyckat! Kanske hinner läsa ut den imorn kväll, för ska va med Erika under dagen :D Eller på fredag kväll, för ska va med Frida på dagen :D Så, kvällarna är lästid för mig, haha! Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Orkar inte läsa mer, så ska försöka vara lite social med någon nu, haha! Pussar och kramar från Erikaaa! Den var ny ;) Men kommer ALDRIG köra den igen, HAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback