JAG ÄR GLAAD!

Idag fick jag mitt preliminära besked!! :D OCH JAG KOM IN! WOHO! Så nu är mina chanser att jag kommer in as stora ju! :D Är skit glad! För liksom den som kom in med lägst hade 90 poäng och jag har 180 poäng, men kommer ha höjt mig till slutbetygen :D Så jag är nästan säker på en garanterad plats! :D Woho! Den har dagen har varit lite sådär, men ändå ganska skön :) Drog på gymnasiemässa i slutet av dagen för att skippa idrotten, heh och där spelade Neo, ni vet han från Melodifestivalen :D Det var väl okej, men jag gillar inte honom, haha! Annar har det inte hänt så mycket :) Eller jo, fick tillbaka ett no-prov och blev godkänd på det, så det duger väl, men nu har jag inget mer att skriva, see ya later!


Kommentarer
Postat av: alex (Alice kusin!)

Grattis till... ja, att du kom in! :D

2010-04-15 @ 16:50:06
URL: http://alexlindqvist.blogg.se/
Postat av: Albeert

Grattis! :D <33

2010-04-17 @ 01:01:58
URL: http://saywtf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback