just love and nothing else

Kom hem för en timme sen ungefär :) Så har ätit och kollat på tv nu i en timme, så antar att mamma och jag ska dra iväg till Alice snart :D Måste låna lite kläder av henne till en dans i musikalen :) Sexyyyyy på hög nivå! Dock måste jag ha klackar till den dansen, så lär bli 1,85 cm? Kanske, men jag ska vara stolt över min längd ;) A real model! Så ska absolut inte klaga och det är ändå bara en dans, så spela roll :D Måste även duscha sen, måste ju göra det varje dag nu för tiden, huh.... Men ska kolla om jag kan hitta på mig lite bilder från någon som jag kan visa :D Skriver då självklart vart bilden kommer ifrån och vem som fotat :) Vill inte ta någon bild och låtsas som den är min direkt ;) Så om ni kollar in snart igen så ska ni nog hitta på några bilder :D PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback