Längtar enormt mycket!

Woho! Om mindre än 2 timmar så kommer det ett nytt avsnitt av både Vampire Diaries och Flashforward! :D:D Kan det bli bättre eller? Nej! Skulle INTE tro det ;) Haha! Så nu ska vi bara hitta på något att göra under de här 2 timmarna och eftersom vi inte fick skit tv grejen idag kan jag inte se på tv direkt! Fan då! Kanske kan... Inte läsa för det har jag redan gjort nu... Kanske kan ta någon bild? Njae, det vet jag inte om jag orkar xd Vi får se :) Hörs senare iallafall :*

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

oj de tva som fan.. men ääääh kän dig trygg i dig själv.. ståtliga kvinna många som är avis på dig :D

2010-04-08 @ 23:45:39
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback