pics






min otroligt översnygga tjej! Älskar dig!






3/4 av alla bilder på kameran var jag med på, därför jag är med på de flesta här, haha! :D

Kvällens händelser:
Kvällen började vid sex-tiden och då satte "lekarna" igång, haha! Nej, men syrran och Erika hade fixat en liten musik tävling för att få igång kvällen :D SJälvklart vann de grymma tjejerna, jag och Frida, hoho! Sen käkade vi tacos, skit gott! Efter det kollade vi på film, den första hette Tokyo gore police och vi kollade 10 minuter? om ens det, FYFAN vad usel, hahah! Så jävla överdriven och dålig alltså, fyfan! Sen kollade vi på I love you, Beth Cooper, den dög väl, men den var inte bra, haha! Sen blev det Sing Star i några timmar :D Skit roligt att shakea lite granna, haha! Men tack för en underbart trevlig kväll tjejer! ♥

Kommentarer
Postat av: frida

men ush, vilka bilder ;o skapligt drogad tjej ! hahaa, jag kan seriöst inte vara normal på en enda!

älskar dig erika <3

2010-04-18 @ 16:05:39
URL: http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback