stupid! just stupid..

Har precis tagit en dusch och så har jag nekat till en chokladkaka! Wow! Nej, men det va sån där 5 kr choklad och det smakar billigt och äckligt bara.. Plus att jag inte vill ha något eftersom jag ska förösöka bli lite nyttigare. Dock skulle vi egentligen inte ens haft någon choklad, men tydligen förklarade jag inte så pass bra att de förstod, för när man säger:
Jag) - Nu ska ni köpa godis till mig!
Mamma) - Varför det?
Jag) - För jag har nationella prov imorn.
Då brukar man inte förstå när man ska ha själva godiset ;) Så de köpte fyra 5 kr chokladkakor och kom in med en till mig "här har du" och då blev jag paff och fråga "ska jag ha den HÄR tills imorn? bara en?!" och då säger hon "vadå imorn? du sa ju att du förtjänade choklad ikväll, så då köpte vi till ikväll". Hm.. inte lite missförstådd alltså...... Så nu får jag inget tills imorn.. :( Känns lite trist eftersom jag alltid haft det på alla nationella och sen för jag behöver ha något för energin och tänkandet, annars kommer jag inte klara pressen.. Så vi får väl se hur det går :/ Och sen har jag märkt en till sak! Jag har blivit FETT känslig senaste veckan :o Har säkert gråtit 3-4 gånger! På fyra dagar -.- Gråter för ingenting verkligen och jag känner mig fett nere hela tiden! Det är värsta konstigt ju :( Och jag blev fett deppig för att jag inte fick något tills imorn nu.. Kanske var därför jag inte ville ha chokladen heller? Vet inte.. Den är äcklig också, så :/

Nej, nu måste jag sluta skriva så tjuriga/deppiga inlägg hela tiden! Jag tråkar ut er ju!
Vet inte vad jag ska göra ikväll, så blir väl att fortsätta sitta vid datan och kanske slå på tv:n någon gång :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback