a bit funny

Pappa håller just nu på att fixa räkmackor till honom och mig :) Mums! Älskar räkor :D Ikväll blir det att ligga framför tv:n och bara slöa verkligen! Orkar ingenting, haha ^^ Imorn ska jag fixa lite och sen på kvällen träffa älskling som kommit hem från Bosnien :* Vi ska ut och äta, vet dock inte vart men det märker vi väl då ^^

Vem är Erika Staaf?
Erika är en vild ung dam som älskar allt i livet, framför allt sånt som är rosa! Allt som är rosa är bra helt enkelt, om hon hade fått välja hade hela världen varit rosa. The Jonas brothers är förövrigt så söta och sexiga att hon får ståpäls varje gång deras namn nämns. Annars gillar hon att äta pizza och sjunga karaoke med sig själv. Hennes förebilder är Kissie och Garolina Gynning! Mvh 118 800

Men! Jag kollade nyss en blogg där de hade skickat Vem är... och det är fan samma svar? Jävla lama jäklar som skickar ut smsen! Fett trist det där ju -.- Så nu ska jag ställa ännu en fråga ^^

Om jag fick vara man för en dag, vad skulle jag göra?
Du skulle pröva att kissa med en snopp, ha sex med en snopp, och ja.. göra det mesta man kan göra med en snopp. du skulle nog också pröva att gå ut i samhället och se hur du blir bemött som man och sedan jämföra det med hur det var när du var kvinna. Mvh 118 800

HAHAH! Självklart? Vem skulle inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback