barrabing barrabom

Hello fellows! Jag har fastnat för att börja med att skriva så och sluta med Vi hörs amigos, haha! :) Men idag sov jag alldeles för länge! Sov nästan till 1 :o Vilket är för länge! Måste börja vända på dygnet snart :o Börjar ju skolan om 2 veckor :) Jag längtar som en galen gnu! :D Och nu när jag har Felicia kommer detta bli grymt! :* Men idag ska jag träffa Stefan, Alice och Monika :D Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, vet bara att vi ska käka ute ikväll :) Skulle inte förväna mig om det blev en film också ^^ Men jag kan inte va så länge idag, för måste försöka sova skapligt tidigt :/ Ska upp tidigt imorn för imorn ska jag ut till Valla och klippa gräset hos farmor och tvätta hennes fönster :D Äntligen blir det av! Och pappa ska väl fixa med det knäckta trädet som ligger på en enorm del av trädgården xd Juste! Jag skulle ju på utomhusbion på fredag, men jag vet fan inte om jag vill gå på den längre :o Liksom det skulle varit Pirates of the carabien, men nu har de bytt till This is it? Vafan? DET ÄR EN DOKUMENTÄR! Ingen film! Men nu ska jag längta till maten är klar ^^ Blir kallops (stavning?) och det är ju så jävla gott!! Men vi hörs amigos! (där kom den!) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback