can't take no for an answer

Hello fellows! Städade förut och nu är ena sidan av rummet nästan tom medan den andra fullproppad med grejer ^^ För den kära garderoben kommer sen ikväll och då måste vi ha plats att montera upp den och sånt :) Sen ikväll ska jag fixa med alla kläder och vi får se om jag blir nöjd med konstruktionen mamma och pappa gör med inredningen, annars kanske jag gör om något? :) Men idag ska jag först och främst iallafall träffa Alice, Monika, kanske Julia och lite mer människor :D Blir säkert super som alltid! Så ska väl snacka lite grann med Alice nu så får vi se när vi ska träffas och sånt :) Men vi hörs ikväll amigos! Så ha det underbart! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback