en härlig dag med härligt folk!

Nu är man hemma och man har med sig en Alice i släpet :) Sötnosen ska sova här bestämde vi för ett tag sen, så hon fick följa med hem till mig :D Tråkigt nog så var inte garderoben monterad när vi kom hem, men den blir det imorn iallafall :) Härligt! Idag träffade jag iallafall Alice, Monika, Julia, Darja, Sema, Bosko, Almir, Philong, Dado och Dennis :) Var riktigt trevligt! Dock satt man väl mestadels och lyssnade på vad alla sa, eller rättare sagt Monika och Bosko ;) Haha! Nej, men det var riktigt trevligt :) Imorn ska jag träffa Alice och Monika och vi har funderingar på att fixa hemmagjord pizza! Mums! Sen ska jag greppa med mig lite filmer hemifrån som vi kan checka :) Men nu ska Alice och jag fortsätta med vårt! Dvs att Alice läser tidningar och jag kollar bloggar ;) See ya amigos! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback