every rose has it's thorn

Men tjenare kära läsare! Idag har jag inte gjort ett dugg kan jag ju säga :) Förutom att åka med pappa till tågstationen och fixa mitt pendelkort :D Måste ju ha ett eftersom jag kommer pendla till/från skolan varje morgon och eftermiddag :) Men usch vad dyrt det är! 1572 spenn :o Fast den räcker i 30 dagar och jag kan åka obegränsat till Norrköping, så antar att det är värt det ^^ Och som tur är får vi igen pengarna när bidraget kommer ;) Så who cares om det är dyrt, haha! Men jag är iallafall JÄTTE taggad till skolan börjar :) Vi är 62 elever som kommit in på Stylist linjen och vi kommer delas upp i 2 klasser (hoppas jag hamnar med Felicia!) och jag längtar till att få se vilka härliga och inte så härliga människor som börjar min klass :) Vet dock inte vad som kommer hända under den första veckan, antar att det blir att försöka få klassen att lära känna varann och sånt till en början och sen efter 2? dagar börja det seriösa, dvs lektionerna :) Sen 3 dagar efter, dvs torsdagen (26:e) får vi våra datorer :) Macbook, härligt! Dock ingenting att vara "SHIT JAG FÅR EN MACBOOK DATA" över, haha! Liksom hela Plusgymnasiets elever kommer äga en sådan data och 1/3 av hela Katrineholms ungdommar äger en också, eftersom Linden gymnasiet också kör med sånt :) Så varför sitta och skryta och tro att man är något för man har en Macbook? Det är en data, inte någon jävla rikedom! Haha :) Jag är bara glad att jag slipper min bärbara jag har nu... Det är nog den seriöst sämsta skit sak världen skådat! Den är så jävla usel och slö så det är inte klokt! Men jag har betalat skönheten själv så jag älskar den ändå ^^ Men mina kära föräldrar ska ta över den när jag får min nya, så då blir laggandet, söligheten och alla jävla problem deras problem! WOHO! I'll be free!! Haha, nej men den är jobbig, okej? Men nu ska jag ta och sova snart, även om jag inte är så jätte trött :) Alarmet står på 8 så måste upp tidigt och klockan 9.30 måste jag vara påväg till ett ställe, för har en tid vid 9.40 :) Om det ens blir något? Känns kanske lite onödigt nu? Hm.. Vi märker imorn bitti :) Men vi hörs snyggingar! Kisses


Bild från Stockholm - påväg till The voice :*

Juste! Bilder från Stockholm kommer någon dag här i veckan skulle jag tro :) Ska bara orka lägga in dem ^^ Tog bara bilderna på mig till att börja med, så de andra bilderna läggs väl in inom kort :)

Kommentarer
Postat av: Alex, Alice kusin!

Har du plastkort eller pappersbiljett till tåget? Har du plastkort kan du fylla på det i automat och då kostar det "bara" 1494 (Har jag för mig) :) Bara så du vet. Visst blir det bara ungefär 80 kronor billigare, men du kommer ju tjäna på det i längden. (Eftersom vi bara får 1420 i bidrag, blir det ju lite mindre pengar att lägga till om du kör i automat)

Hoppas du kommer trivas i Norrköping, förresten ;>

2010-08-18 @ 01:10:42
URL: http://loveandmemories.blogg.se/
Postat av: Alex, Alice kusin!

Och just det!

Kom ihåg att pendlarkorten inte gäller på x2000 ;]

2010-08-18 @ 01:25:20
URL: http://loveandmemories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback