I'm to good to be true

Sådär ja! :D Nu är det bara att vänta till allt torkat då ;) Sen blir det att sätta igång igen :) För vet ni vad? Jag har dammsugit nästan hela huset! Hallen, allrummet, köket, vardagsrummet och mitt rum :D Och så grädden på moset; jag skurade även golvet i alla dessa rum! Och jag har torkat lite på vissa ställen där det samlas mycket damm i mitt rum :D Jag har tagit upp alla kläder och så ska jag snart vatnna ALLA blommor :D Jag har tömt min och kökets sopptunna ^^ Och jag har torkat lite i köket :) Fan vad jag är duktig och snäll! Nejdå, haha! Kände mig lite skylldig till allt detta så hoppas föräldrarna blir glada :) Och de kommer inte hem förren om någon timme så jag har gott om tid på mig, hihi :D Men nu ska jag snart sätta igång igen, så vi hörs! Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback