jag har ingen fantasi, så detta får bli min rubrik

Godmorgon :) Klantig som jag är somnar jag om efter alarmet slagit igång klockan 8, så pappa kom in 12 -.- Nu blir det antagligen ingen tidig kväll idag :) Lyckat! Nej, men får väl tvinga mig i säng eller något, lär ändå inte kunna sova så mycket ^^ Det är alltid så när något händer dagen efter? Är jag bara minsta lilla taggad så får jag problem med sömnen, det är så jobbigt! Men det är ändå bara någon timme imorn :) Blir väl att se vem som hamnar i vilken klass och sånt antar jag :) Men Alice kommer hit snart, även om jag inte fixat mig eller något alls! Hon får väl titta på tv eller sitta vid datan eller något medan jag städar, duschar, rakar benen och sånt :) Hihi :* Annars får vi se vad den här fina dagen har att erbjuda ^^ Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback