Klago-inlägg! Så vill du inte bli uttråkad, läs inte! Haha :)

Skapligt taggad tjej inför morgondagen!

Åhhhh, blir ingen jacka heller :( Dvs ytterjackan, inte den som jag skrev att jag ville beställa för den ska jag kolla på i veckan :) Men ytterjackan blir inte heller av :( Det va den första jackan sen jag hittade en på H&M i våras?!? Liksom i våras!! Det är flera månader sen :o Och när jag väl hittar en jacka jag verkligen vill ha får jag inte? Känns ju aningen trist, men den kostar 380 kr och frakten ligger mellan 60-70 kr och jag har bara 350 kr :( Och jag vet inte om jag kan vänta till i slutet av September på en jacka? Och skulle jag göra det/bli tvungen till det så lär den inte finnas kvar då heller.. Så vet inte hur jag ska göra i höst/vinter med jacka, eftersom jag inte har någon :( Och jag vägrar köpa någon ful! En jacka är något man har på sig varje dag och den visar man upp även varje dag, då kan man inte köpa en ful eller en som sitter helt sjukt på en själv? Så jag är kräsen så tror ju inte att jag kommer hitta en jacka innan Oktober månad kommer.. Och det är då jag behöver den, som senast :( Så är förbannat besviken på alla jäkla nej nu! Och dessa nej beror på en viss persons misstag och jag är ledsen om jag skyller allt på dig nu, men det är fanimej ditt fel! Och nu låter jag säkert jätte barnslig, men jag tycks alltid få nej när det gäller att beställa! För om jag beställt någon gång tidigare har jag varit tvungen att tjata som fan och fått tjuriga föräldrar på köpet. Det är så jag genomför en beställning :) Vilket är förbannat jobbigt! Det är mina pengar, dvs jag som bestämmer vad jag ska köpa för dem! Va glada att jag frågar innan jag gör något!! Så ge er med alla jäkla nej! Det är mina pengar och jag gör vad jag vill med dem vare sig ni gillar det eller inte! Och juste, ni är fortfarande skylldiga mig 100 spenn. Se där, nu hade jag visst råd med jackan! Usch. Blir så jävla förbannad på allt och alla när det blir såhär! Jag ville egentligen inte be om hundringen ni är skylldiga mig på grund av misstagen personen gjorde för att vara snäll, men ska det vara såhär så blir jag tydligen tvungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback