supernova

Haha! Jag är en riktig krångelfia alltså! Nu stryker vi veckans planer fram till måndag :) Ingen klippning imorn och ingen stan för den delen heller, haha! Klippning kör jag i September då jag fyllt och har mer pengar :) Då blir det även Stockholm, härligt! Nu kör vi istället på Norrköping med Felicia och kanske Wendela :D Måste verkligen ha nya kläder till skolan börjar! Så har kollat runt lite på olika hemsidor, men jag hittade nästan ingenting vilket oroar mig! Men jag får leta som en galning där istället ^^ Har iallafall hittat mycket från H&M :) Jag älskar H&Ms kläder verkligen! :) Dock hatar jag deras sketna leveranstider! Så man får lov att köpa sakerna i affären istället :) Menmen. Detta har jag hittat som jag ska leta efter i Norrköping, dock kommer jag inte köpa allt, vill prova vissa saker av dem bara ^^ ;



Vi får se om något av dessa skönheter följer med mig hem på lördag eller om det är annat som får ett hem i min nya enorma garderob? :) Det lär vi märka, hehe :) Men det viktigaste av allt som jag måste införskaffa är kollegeblock, pennor och sudd ^^ Så har sagt till Felicia att innan vi rusar runt i klädaffärerna så drar vi direkt till Akademibokhandeln så jag kan köpa lite prylar till skolan :) Men nu ska jag fortsätta lata mig ;) Så vi hörs! Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback