this night was awesome!

Spenderade min kväll som sagt hos Monika med Alice :D Hade sjukt trevligt! Det första vi gjorde va att dra mot affären för att införskaffa oss lite grejer och när vi kom tillbaka till Monika så började pizzabaket! Min pizza blev självklart godast, hehe (A) Iallafall enligt mig ^^ Men det va grymt kul att göra pizza fan! :D Måste göras om alltså :) Sen satte vi oss ute på hennes altan och käka och snackade i några timmar, vet absolut inte riktigt vad vi snackade om men allt möjligt! Och då menar jag allt! Det är så himla skönt att kunna snacka om allt med några sådär ibland :D Sen runt 11 drog vi oss in för att kolla på Cloverfield, älskar den filmen! En av mina favoriter verkligen :) Sen vid 1 drog jag och Alice oss hemmåt :) Och nu har jag som sagt blivit färdig med garderoben som jag är super nöjd med! Så nu ska jag ladda upp bilder från kvällen :D Så var berädda på måånga bilder här under :)


Alice pizza :)

sötaste Alice!

Monikas SNYGGA pizza, haha :D Ser ut som ett hjärta i denna vinkel?

Min underbart goda pizza!

Stolt och söt flicka! :D

Snygga tjejer! Haha :D

Snyggaste tjejerna!

And the last picture, moi :)

Kommentarer
Postat av: Monnie :)

Vilka fina bilder det blev! :D pizzabaket & hela kvällen måste verkligen göras om :) <3

2010-08-06 @ 15:37:02
URL: http://monikaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback