this was a perfect sunny day! oh, I mean, this was a sucky rainy day!

Nu har vi firat pappa och käkat massa tårta och kakor :) Mums! Pappas tårta var underbar! Det var den enda jag smakade på dock, men gud så god den var! Smällt apelsinchoklad över och chokladmousse i 2-3 lager inuti :* Underbart! Sen har jag försökt lära mig datorn lite :) Det går inte så jätte bra, men det är ju första dagen ^^ Så är inte så förvånad ;) Men än så länge förstår jag inte riktigt vad som är så speciellt med den, haha!
Nu när pappa fyllt år känner jag hur min födelsedag bara närmar sig med stora steg! Längtar som en stucken gnu efter 24 September :D För då blir det Queen-musikalen med familjen i Stockholm :) Och antingen dagen innan eller efter så firar vi mig :) Härligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback