almanacka

År 2011 ska jag se till att börja planera bättre än vad jag redan gör!
Fick som sagt en almanacka i julklapp och en rejäl en också :) Inte någon liten skit som man bara glömmer bort, utan en stor och väldigt rymlig vilket jag tycker om.

Jag som person glömmer väldigt ofta bort saker och ting. Jag undrar väldigt ofta om jag har ett dåligt närminne?
Jag brukar komma ihåg de saker jag själv anser viktiga för mig, men när andra ber mig om saker som inte gäller mig själv glöms de lätt bort. Så en almanacka kan vara ett stort steg för mig när det gäller minne och planering!

Så jag hoppas verkligen att jag inte slarvar till detta som jag brukar göra!
Jag ska iallafall börja skriva in födelsedagar nu :) Samtidigt checka in en film.
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback