saturday

Man märker bara mer och mer hur mycket vi glider isär.

Godmorgon!
Idag är det lördag, vilket innebär godis för min del ;) Har varit skapligt nyttig den här veckan faktiskt, så idag förtjänar jag tonvis med godis! (tycker jag)
Men i verkligheten blir det nog bara några hg :)

Vad händer annars den här lördagen då?
Jag har ärligt talat inga planer idag, så jag kanske tar tag i The awakening (bok) och läser :) Måste ju se till att bli färdig snart, eftersom jag ska redovisa den snart i skolan. Vet dock inte när, men någon gång ;)

Men nu ska jag gå ut och göra iordning frukost och sätta mig vid tv:n.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vi får ta tag i saker å ting snart !;)<33

2010-12-08 @ 12:03:20
URL: http://thelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback