tangled

Idag har varit en helt normal dag för mig.
Det har varit skola, hem, tv, sova (typ) och så har jag träffat på några vänner där emellan :)

Tänkte bara uppdatera lite om kommande händelser den här månaden, som t ex att jag, Felicia, Fanny och Evelina nu köpt biljetter till gymnasiefesten i nrkp som är på Onsdag den 22/12 :)
Sen är det även julafton som alla redan vet fredagen om 1 1/2 vecka ungefär vilket är hur sjukt som helst! Känns som nyår var för någon månad sen bara, men det är egentligen 12.. Haha! Det är inte klokt hur fort tiden går :)
Det här årets nyår får vi se vad som händer, har en fest jag känner till men vet inte om det blir någonting med den. Antar att vi märker det senare inpå december.


Annars då? Jag mår toppen bra och har ett allt för bra liv i nrkp, så lilla Katrineholm blir rent ut sagt en skit stad som endast ställer till trubbel och är allmänt urtråkig! Så nog ska jag flytta, vänta ni bara ;) Innan 2:an börjar ska jag ha mig en lägenhet, I promise!

Men nu ska jag faktiskt ta och sova, för ska upp exakt lika tidigt som alla andra dagar imorn.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback