10 saker

10 saker du inte visste om mig:

- Jag blir kär för lätt..
- Jag har humörsvängningar 24/7
- Jag är jätte envis
- Jag pratar i sömnen ^^
- Jag litar allt för mycket på personer
- Jag börjar gråta för små saker
- Jag har ett bra självförtroende
- Jag säger alltid dumma saker som alla garvar åt
- Jag tycker ofta synd om mig själv
- Jag är i verkligheten jätte känslig, men visar det inte utåt

10 saker jag hatar:

-
Killar som leker med mina känslor
- Personer som klagar på sig själva hela tiden
- Att förlora nära vänner
- Personer som ljuger
- Att jag är så pass känslig
- Att bli sviken
- Personer som tror de är något
- Personer som snackar skit bakom ens rygg
- När jag inte får som jag vill
- Verkligheten

10 saker jag älskar:

- Drömmarna
- Vännerna (L)
- Sommaren
- Godis!
- Personer som aldrig sviker
- Snygga killkroppar (A)
- Att bli brun!
- Att kunna vara mig själv utan att någon påpekar det
- Att få sova länge!
- När allt dåligt slutar bra

10 saker/perssoner som betyder nått för mig:

- Frida (L)
- Erika (L)
- Familjen (L)
- Alice (L)
- Albert (L)
- Emma (L)
- Tjejerna i klassen (L)
- Julia (L)
- Alla vänner! (L)
- MOBILEN!

10 saker du ha gjort idag:

- Sovit
- Käkat ett päron
- Kollat på tv
- Datan
- Ätit korv med mos
- Klätt på mig
- Städat rummet
- Bloggat
- Kollat min hals
- Plattat håret


Kommentarer
Postat av: albeert

<333!

2010-02-13 @ 16:51:20
URL: http://saywtf.blogg.se/
Postat av: frida

älskar dej !

2010-02-13 @ 17:01:42
URL: http://fridiisd.blogg.se/
Postat av: Alice

Jag älskar dig!

2010-02-13 @ 18:56:30
Postat av: Erika

Älskar dig med sötnosen :)<333

2010-02-13 @ 19:07:31
URL: http://thelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback