14 Februari - alla hjärtans dag

Hej ljuvliga söndags morgon :)
Alla vet väl vad det är för dag idag?
Det är ju alla hjärtans dag :D Säkert den mysigaste dagen på året!
Fast jag är så dålig så jag har aldrig fått känna av "mysigheten",
eftersom jag aldrig haft en kille på alla hjärtans dag, haha!
Men jag har det mysigt ändå ;) Min mormor fyller liksom år idag så ska fira henne :D
Då blir det riktigt god mat, efterrätt & säkert godis, hihi (L)
Jag fynderar på om jag ska dra ut nu innan vi ska dit & fota :)
Vi ska dit vid halv fem, så kanske skulle passa på :D?
Har sån jädrans lust att dra ut ju! :)

& idag har jag nästan ännu ondare i halsen :(
Det gör verkligen JÄTTE ont! Så hoppas jag kan följa med ikväll :(
Puss på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Alice

14 Februari menar du väl! xd<3

2010-02-14 @ 08:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback