Det försvann! :D

Tjaava! :D
Idag ska jag tillbaka till skolan, men igår va jag lite skeptisk åt det på grund av att min hals gjorde skit ont!
Men nu när jag vakna känner jag ingenting? :o Lite skumt, haha! Men förbaskat skönt alltså!
Idag blir det först idrott & sen efter det ska vi på Madam under jorden :D
Kommer bli super, hört så himla mycket bra om den! :D
& jag ska kolla extra noga på Julia ;) Haha!
Sen efter det har jag ingen aning om vad som händer, det är väl vanlig dag antar jag :o
Så tror vi ska ha musik & typ engelska? Hm..? Hoppas fan sv/so:n på 1 timme & 20 min skippas!
Så jäkla jobbig dag alltså! Ush!
Efter skolan sen måste jag fan sätta igång med pluggandet av biologin!
Trodde inte att jag skulle bli frisk så snabbt, så jag körde religion istället & jag har prov på hela jäkla blodskiten imorn! Det är så jäkla mycket, fast att är nästan samma svar, men ändå! Haha!
Så vi får hoppas jag klarar mig ;)
Nej, nu ska jag dra & kolla på tv:n, ska ta åtta bussen med syrran idag istället :)
Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback