fredaaag

Äntligen, äntligen äntligen!
Idag är det fredag och vet ni vad det betyder? :D:D
VAMPIRE DIARIES OCH SPORTLOOOV!!!

Idag har jag en väldigt kort skoldag :) Väldigt skönt!
Först no och matte, sen sv/so, så går alltså bara till elva idag :D
Direkt efter drar jag och några tjejer i klassen ned till nya fiket på stan och fikar och direkt efter det drar Felicia och jag och solar :D
Säger bara det, det behövs! Min foundation är myycket mörkare än min hy!
Så jag behöver verkligen sola idag :o
Sen när jag kommer hem blir det väl att ta en dusch och sen sätta mig och kolla på Vampire Diaries avsnittet! :D Läängtar massamassamassa!
Nej, nu ska jag ta och läsa lite bloggar, eftersom jag inte gjorde det igår, så ha en underbar dag allihopp, det ska jag ha :D
Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback