ge mig choklad! NU!

Hm.. Fick precis ett samtal från Plusgymnasiet :D
Blev lite fundersam där, men tydligen va det inget viktigt :)
Hade ju skrivit upp mig på intresseanmälan när jag va där på besök :D
Så han ställde lite frågor & sånt & sen önskade han mig lycka till för att jag skulle komma in :D

& jag har nyss käkat upp en jätte skål med fruktsallad som jag gjorde iordning,
men jag vill ha choklad också! :o Blev ju ingen kladdkaka igår :(
Så funderar på att fråga om jag får göra en idag istället (A) Haha!
Så vi får se om jag har turen med mig idag :D

Menmen, min dag nu då! :)
Inte så mycket att berätta förutom lunchen!
Jag, Felicia & Helena satt vid ett fyrbord då & tre bord bort sitter ett fullt bort det "mörka" tjejer,
& jag är som sagt blängaren, som ska blänga på personer som går förbi utan anledning, haha!
& då börjar de glo tillbaka & så flinar de lite & jag börjar as garva & så vänds humöret direkt!
För en av dem hade tagit upp mobilen & filma oss!
Så jag drar upp näven med mobilen i & gömmer/skyddar mig för jag vill fan inte va med på deras filmer!
& då tror de att jag tar bilder på dem, så då kommer den minsta av dem fram till oss & börjar as snacka & är skit lack!
Självklart blir vi lite fundersamma & skrattar till lite, för hon verkade tro att hon var skit cool :o
& så tar hon ett av glasen som står på bordet & lutar sig över mot mig & hotar att slå ihäl mig med det! :o
Liksom vafan? Herregud!
& sen drar hon tillbaka till sitt "gäng" & de applåderar för de tror självklart att de vunnit?
& hon trodde verkligen att hon va skit cool, så vi börjar as gavra & jag la mig i Helenas knä för jag inte kunde sitta upp rakt pågrund av att jag skratta så mycket!
Så kommer jäkeln fram igen & dampar sönder & när hon går går hon in i en vägg & då garvar vi ännu mer!
& då kommer hon igen, med en knäckemacka & va skit nära att slå till Felicia med den & typ näven! :o
Som tur va så kom en av de vid bordet & hon va hur snäll som helst & greppa tag i henne & sa åt henne att lugna sig & Felicia utbryter "du skulle bara våga röra mig!" & hon går självklart emot igen men hon tjejen hejda henne igen & jag fick då lov att förklara att vi inte tagit kort på dem & hon bad om ursäkt & så, så det löste sig väl, ett tag!
För sen kom Amanda fram & sa att de snacka om en lång jäkla video de hade på oss & då jävlar fick jag nog!
Blev så jävla förbannad så jag kunde klippt till dem, men gjorde som tur inte det utan sa till en lärare som gick förbi att de hade en video på oss, så han snacka med dem & sen med oss, men kunde tyvärr inte göra något, men han skulle snacka med deras mentor, så hoppas fan att videon är borta!
Det var den största händelsen på läänge kan jag säga! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback