jump for my love lalala

Haha, godmorgon alla :D Som ni kanske märkte var det massa ur usla skämt uppdateringar igår kväll ;) Men jag har en anledning, jag hade sovit 4-5 timmar (gick och la mig fyra) och vaknade vid 9 ungefär och jag var fortfarande uppe vid ett.. Jag hoppas ni fattar att jag var grymt trött då och då kommer min ur usla humor fram :D Jag kan skratta åt nästan vad som helst, t ex om någon skulle skriva kratta en katt eller något liknande, jag skulle ha dött av skratt troligtvis, för vi märkte ju hur dåliga skämten igår va och tänk er mig få tårar i ögonen för jag skrattar så mycket ;D Haha!



Men nu till idag, idag vet jag inte vad jag ska göra, skulle draig ner med Emma och sola, men jag har ingen lust att sola idag längre, haha! Är mer sugen på godis eftersom jag inte åt något alls! Det är seriöst min första lördag utan något godis alls! För annars om vi inte har köper jag, mamma eller pappa får åka iväg sent på kvällen eller så har vi redan, men igår snö/regnade det seriöst hela tiden och det lockade inte alls att gå ut :( Så idag blir det nog godis, hihi! Sen måste jag plugga.. Har någon uppgift till imorn som ska vara klar och jag kan väl lika gärna försöka läsa ut en bok som skulle varit inne för ett antal veckor sen, haha! Så vi märker i slutet av dagen om uppgiften är klar och om jag har en bokrecension ;)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback