keep on walking

Godmorgon :)
Vaknade hur tidigt som helst idag :o
Tror det va runt åtta? För tidigt, men då somnar jag tidigt ikväll :)
Idag ska jag inte göra ett dugg! Förutom att hjälpa mamma fixa min kavaj :D
Ska korta av den lite så den passar mig & jag kommer förmodligen ha den på tisdag lväll :)
Då är det som sagt Safiren-dansen med alla nior i Katrineholm :)
Kommer bli hyfsat kul får vi hoppas :o Har faktiskt ingen aning!

& juste, tack Erika för igår kväll :*
Sjukt roligt att träffa dig!


Kommentarer
Postat av: erika

Du gjorde min kväll lyckad :) fick äntligen komma ut , fast man borde ha varit hemma å ruttnat i ensamhet ;)<333

2010-02-07 @ 21:06:04
URL: http://thelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback