oh fan va tjock jag blev helt plötsligt!

Tjaa! Nu har jag kommit hem från Julia :D
Skit mysigt & riktigt god mat hörreni! ;)
Det blev lasagne då & den blev skit god! & sen blev det moff av massa chips & dipp :D
Kollade på "sommaren med Göran" :D Ganska så bra faktiskt :)
Sen blev det någon äkta B-skräck/komedi film på sexan xd
Fast somnade typ, så drog hem istället (A) Haha!
Men tack iaf för kvällen Julia, alltid lika roligt! (L)

Nu sitter jag då hemma & är SKIT godis sugen! Fick tag på två överblivna bitar?
Liksom det är INGENTING! Behöver meer! :o
Så jag försöker dämpa suget genom att klunka päronsoda i mängder! Haha!
JUSTE! Imorn är det då lördag & det är MELODIFESTIVALEN! :D
Ska fan kolla med någon om någon vill se med mig! :o
Seriöst en stor grej ju! :D Melodifestivalen är ju bara en gång per år! :)
Då måste man se, även fast det suger, haha! (Y)
Men nu ska jag rota runt lite & skämmas framför mammas gäster som kommer glo & undra vatusan jag håller på med, men heter man Erika Staaf & är sockerberoende så beter man sig så här :)
Puss & godnatt hörreni! ♥


& ifall ni vill veta! (ni som känner mig borde va stolta!)
Jag har gått upp i vikt! SÅ NU KAN NI INTE KLAGA PÅ MIG LÄNGRE!
Haha, men tänker INTE skriva ut till hur mycket,
för det är förbannat mycket för att ha gått 3 veckor :o
Men ska försöka hålla mig vid den här vikten nu, så det ska nog bli bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback