to nice, to perfect

Hej fredag! :D Sitter just nu och skriver med min kåta än som jag inte säger namnet på ;) Haha! Kollar även på tv, men funderar på att byta till musik istället :) Har precis käkat en macka och druckit C-vitamin, MUMS! Blir nog att sova inom en till två timmar, för jag är inte ett dug trött för tillfället :o OCH VILL NI VETA!!! JAG ÄR UPPSPELT!!! IMORN KOMMER MIN ENORMT SAKNADE FRIDA HEM! ♥♥ Och jag ska träffa henne på lördag! Längtar så in i norden! Men det är dock en dag mellan, hm.. Vi får försöka få morgondagen överstökad, hihi! Men vi får se vad som händer imorn, har planer, men de kränglar bara och blir bara konstiga, så vi får se hur det blir :) Nej, nu har jag skrivit ett lagom långt inlägg :D Eller en sak till, imorn ska jag fixa mig och håret as bra, så jag kan få till lite bra bilder så både ni och jag får se så att mitt nya hår blir bra :D Så sov gott alla söta läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback