tomorrow I'll be dead

Jag både längtar och är skit nervös för morgondagen!
Tänk om jag lär mig åka slalom :D Fett med nice verkligen!
MEN!!! Tänk om jag ramlar och bryter ett ben? HAHA! Skulle inte förvåna mig ;)
Eller varför inte ramla i liften så alla kör över mig?
Det kan hända vatusan som helst, iaf allt som innebär en nära döden upplevelse!
Ush, jag vill inte dö :( Har varit med om för lite!
Det är massor kvar jag behöver göra innan jag dör! :o Haha!
Okej, seriöst, jag tror inte jag kommer dö, men jag kan nästan slå vad om att när jag kommer hem kommer jag ha skadat mig, ha träningvärk och vara DÖDstrött! Haha!
Funderar på om jag ska ta en liten bild på mina underbara små chokladbollar :)
Har en riktigt stor lust att fresta er läsare med något riktigt mumsigt! ;)


Kommentarer
Postat av: frida

eikiis du kommer klarat bäst vettu ! :D

o skicka hit en chokladboll, wtf ! :o <3

2010-02-17 @ 19:06:57
URL: http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback