ångrar mig lite

Börjar faktiskt ångra mig lite att jag färgade håret ljusbrunt :o
Kände mig mycket finare, säkrare & att jag passade mer i mörkt :/
Saknar det faktiskt :( Så jag vill färga tillbaka..
Men det lär väl inte hända på ett tag.. :(

Fan, det är mycket som bara blir skit nu för tiden..
Jag ångrar massor, jag deppar ihop, jag gör misstag, jag blir sviken..
Liksom varför allt på en gång?
Det här året hade inte kunnat starta sämre..
Alla de saker man trodde skulle göra året fantastiskt i början,
det sket sig & blev aldrig av..
Sen när man får samma chans igen, då blir det äkta "déjà vu"
hela jävla skiten blir precis likadan! Det skiter sig..
Liksom kan man ha mer otur & dåliga tiden än mig eller?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback