:)

SAMMANFATTNING ÅR 2009


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Faktiskt ganska mycket :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag kommer inte ens ihåg om jag hade några :o
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Eh? Nej!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej :)
5. Vilka länder besökte du? Öland? (A)
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Ja! Det kan man verkligen säga!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 12 Augusti
8. Vad var din största framgång 2009? Min födelsedag? HAHA! nej, jag fattar inte xd
9. Största misstaget? Finns för många!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Yes
11. Bästa köpet? Mobilen :))
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder (H)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Verkligen!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Huh, väldigt många! :D
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Vissa stunder gladare, vissa deppigare :/
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jag vet! men jag tänker inte säga ;)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Drygat?
18. Blev du kär i år? Ja :(
19. Favoritprogram på TV? Har fööör många serier som är bra att kolla på! (L)
20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Jag hatade för ett tag sen, men inte längre
21. Bästa boken du läste i år? Hm, hela Twilight Saga? :D
22. Årets bästa film? Avatar <333!
23. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja & det skulle blivit av men det sket sig :(
24. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Snygg! Haha, nej, men både annorlunda & vardaglig :)
25. Vad fick dig att må bra? Mina vänner?
26. Vem saknade du? :(

Kommentarer
Postat av: anonym

12 augusti..

2010-01-01 @ 22:26:57
URL: http://www.malekissie.devote.se
Postat av: Erika

ett datum jag alltid kommer komma ihåg :)

2010-01-01 @ 22:50:03
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback