headache

Ush, har världens huvudvärk :(
& jag har nog ätit alldeles för mycket godis (A) har lite ont i magen xd
Haha, menmen, det var värt det! Köpte liksom lösgodis för 60 spänn!
Men käkade liksom inte allt, hällde över 2/3 i en skål till på fredag :)
Kände att jag inte bör äta mer än lite bara, för det är ju inte lördag xd

Om en halvtimme börjar Room Service, det enda på tv som man kan kolla på typ :o
Finns seriöst inget alls att se ju..
& om ni vill veta så har jag pluggat på Asien nu :D
Jag kan en av sidorna som är på 46? länder & städer :D
& jag kan typ 40 länder & 10 huvudstäder xd Haha! Det får räcka och imorn kär jag andra sidan som är om sjöar, hav & typ berg? Haha!
Riktigt jobbigt det där alltså,
men det är värt det om jag kommer in på Stylist för det :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback