I need it, I want it

nej, förlåt, men jag har ångrat mig om tatueringen igen
jag tänker inte ta mitt jäkla namn? liksom varför?
nu har jag något nu som verkligen skulle betyda något & som verkligen skulle ge mig styrka

jag är verkligen en sån person som ser allt dåligt i saker som jag inte känner till eller någonsin provat & då blir ju allt bara till skit, som t ex nu när vi ska söka till gymnasie, jag ska söka med felicia & skulle jag komma in men inte hon vågar inte jag gå själv i norrköping, eftersom jag är en sån person som inte vågar gå fram till massa nya männsiksor & typ ba "hej, låt oss va vänner" eller nått? jag är mer den som skulle sitta själv tills någon kom fram till mig & sa något liknande, alltså, jag ser bara dåliga saker i allt nytt.

därför har mamma, syrran & jag kommer fram till att jag borde ha en mening på antingen latin eller engelska som betyder styrka & mod, som min syster, hon ska ha en mening som betyder massor för henne, "worry not, for I am awesome" & den betyder styrka för henne, så jag måste hitta min mening, men det kanske tar jätte lång tid? jag vet inte, men tills jag hittat rätt menning för mig som kommer ge mig den styrka att klara något själv & bara se de bra sakerna i nya saker så kommer jag inte ta någon tatuering :)

så om någon skulle ha något tips, ni fattar inte vad det skulle betyda!
en mening som betyder styrka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback