Morgonbloggarn!

Haha, börjar bli som en ritual att blogga innan skolan :D
Dagen kommer börja  jag tio i 9 med syslöjd :)
Jag ska typ göra en text i korsstygn?
(man tar ju det enklaste!)
Sen har jag ingen aning vad som händer! :o
Om vi har no kanske vi ska skära i ögon :(
Okej, jag vill det, FÖR ATT FÅ ÄCKLET ÖVERSTÖKAT!
& en sak är säker, jag tänker inte kolla, ta på den eller skära i det!
Det är klartgjort iaf :o Haha! Grymt äckligt! & tänk om skiten sprutar?
Uuuh! En sak är säker, när vi gör det tar jag bilder så ni får se ;)

Igår skulle det blivit gymmet, men blev inget för pappa sov?
Haha, så jag la mig själv & sov, fast i soffan, var grymt trött!
Så det blir gymmet idag istället :D
Så skriver sen ikväll :*
Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

erika du vet inte vad en ritual är ahahah :D:D:D

2010-01-27 @ 18:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback