somebody to love

Kom nyss hem ifrån stan :)
Var där med Helena & Freddie, ganska soft, bara att han är sjukt dryg!
Jäkeln vill inte köpa godis åt mig!
Som tur va kom ju min räddade Anton & gav mig 20 kr :*
Fixade min klocka :) Den har varit lite stor, men nu är den bra :D
Ikväll vet jag fan inte vad jag ska göra! Antagligen mysa framför tv:n & sova :)
Orkar inte dra ut eller något, somnar typ redan nu, så hur ska jag orka kvällen?
Imorn ska vi tydligen till Thelin & äta? tror jag :) Kommer bli super roligt, som vanligt :D

Men nu ska jag faktiskt sätta igång med att ladda ned lite låtar så jag kan lägga in dem i mobilen :)
Den är ju tom just nu, eftersom jag var tvungen att installera om hela skiten på grund av inlämningen..
Menmen, ha en trevlig fredags kväll :)
Puss! ♥

klicka på bilden för att höra en riktigt bra låt! funkar bara för er med spotify!

bilden är från ett halv år tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback