tack för ni tror på mig, men det är inte så enkelt som ni tror

Kan inte alla bara sluta säga att jag kan få vem jag vill!
För det är verkligen inte sant kan jag säga!
Det är inte så jäkla enkelt som ni tror för mig! :o
När jag beklagar mig på kärleken säger alla "men du kan få vem du vill!"
DET ÄR INTE SANT! Jag kan nästan sätta 1 miljon på
att jag inte kan få den jag vill ha nu.
Men tack för att ni tror på mig, men ha inte så himla
höga förväntningar om mig, för när jag blir större kommer ni säkert se mig i "Bonde söker fru" eller något sånt skit program!
Haha! Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: katja

du är nästan de fulaste jag sett.

Skabb är du.

Skäms du inte?

Din header skulle jag vilja spy på.

Oj vänta ska bara spy!

Så nu är jag färdig.

Nästan hela min mat jag ätit kom upp tack vare dittansikte .

SKABB FITTA

2010-01-03 @ 22:17:01
Postat av: Erika

haha! ajfan vad det där kändes! :'(

ELLER INTE! jag vet inte vem du är, så varför skulle jag bry mig!

hade någon jag känner sagt det, visst, då hade jag brytt mig, MEN JAG VET INTE VEM DU ÄR!

men fortsätt gärna slösa din tid på att kommentera onödiga saker som det där när ingen bryr sig :D

2010-01-03 @ 22:28:54
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/
Postat av: albeeert

Katja, Gå och dö ! Du är säkert en tjock äcklig tjej som ingen vill ha, som bara är lite avundsjuk.



Erika du vet att du är snygg :D <33

2010-01-04 @ 00:02:12
URL: http://saywtf.blogg.se/
Postat av: Erika

hahah! tack Albert! ;D<333

2010-01-04 @ 12:16:38
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/
Postat av: julia

HAHAHAHAH oj här sjunker vi LÅGT! SKÄMS man inte om man är en sådan patetisk människa som slänger ur sig något sånt bara sådär? ^^



Erika, VI SKRATTAR ÅT SÅDANA MÄNNISKOR!<33

2010-01-06 @ 13:51:17
Postat av: Erika

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

VI SKRATTAR! <333



jag älskar dig Britta! ;*

2010-01-06 @ 13:58:06
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback