TOTAL DISS

Jag börjar verkligen tröttna på att alla jävla människor
klagar på sig själva & deras utseende!
Liksom ingen är perfekt? Man kanske har en hur snygg kropp som helst,
men utseendet inte alls på topp, det är så det är ibland, bara att stå ut!
I mitt fall, jag kanske ser bra ut & har en hyfsat snygg kroppsform,
men även jag har mina motgångar.
Jag kan erkänna, jag har större händer än de flesta av mina vänner,
t o m vissa killar, jag är även längre än de flesta jag känner,
men vet ni vad, det kallas gener!
Jag har ganska långa föräldrar, så självklart att jag blir lång.
Jag liknar min pappa på pricken, förutom att han är kille då,
men han är lång, smal, stora händer &
jag liknar honom med utseendet as mycket!
Någon kanske är nästan 2 hela meter lång, eller bara 1 meter lång,
men gissa vad, det är också gener!
Han eller hon som är 2 meter har troligtvis väldigt långa föräldrar,
så självklart blir personen också lång.
Det är sånt man måste stå ut med.
Så snälla! Sluta klaga på att ni är fula, feta eller för långa!
Alla är exakt lika dana!
Så var nöjd med dig själv istället! Du kommer må så himla mycket bättre,
jag om någon borde väl veta.
Så jag lovar dig, var nöjd med dig själv & du kommer må hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: Alice

Bra erika ;D<3

2010-01-03 @ 20:36:37
Postat av: Erika

sanningens ord! ;)<3

2010-01-03 @ 20:41:05
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/
Postat av: Alice

HAHA ;D<3

2010-01-03 @ 21:38:40
Postat av: Erika

:D<3

2010-01-03 @ 21:53:46
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback