1 Juli 2010

Jag vet. jag vet! Ingen uppdatering på jag vet inte hur länge! Hade verkligen tankarna åt att lägga ner bloggen, men nu har jag fått upp hoppet igen! Vill ni veta varför? Jo, för jag har fått en Nikon D3000! :D:D Så nu kommer jag ha bilder att ladda upp hela tiden! Och då menar jag hela tiden! Så minst en uppdatering om dagen kan ni räkna med :) Så hoppas så många som möjligt av er kommer tillbaka eller fortsätter följa min blogg :) Märkte faktiskt att väldigt många av er inte gav upp hoppet om mig ^^ Men nu ska jag hålla igång det här! :)

Kommentarer
Postat av: Amalie

Tror jeg skal kjøpe Nikon 3000 når jeg får råd.. Hva synes du om det? :)

2010-07-03 @ 01:35:54
URL: http://atothemaile.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback