a great day

Tjenare! Hemkommen från en otroligt härlig kväll/natt/dag vid Eriksberg med tre grymma tjejer + Lisaaaa :D Lägger upp bilder sen, har faktiskt ingen ork till det just nu ^^ Men nu ska jag berätta lite händelser som hände; Emma och Alice hade gjort iordning 9 liter pasta sallad, kyckling och tonfisk och vi käkade upp allt!! Liksom 9 liter? Hahah, det kallar jag tjockt! Tänk sen en chips påse poch mer än ett kilo godis också, som även är slut (A) Så min fråga är; Vart i helvette tog allt vägen? Sen när vi gick på promenad/fotorunda så såg vi en häst i en hage ^^ Så vi gick självklart dit för att klappa och sånt, heh. Och jag som är så jävla dum i huvet tänker ju inte på att det är elstängsel runt om? Så jag lutar mig lite för långt fram så jag nuddar stängslet med sidan av magen och får världens jävla stöt och knuffas typ bakåt, fick sån sjuk panik så det inte är sant :o De andra bara "shit, va hände?" för de hörde ett surrande, smällande ljud och hästen sprang iväg, även Lisa :( Men som tur va va inte volten hög, så inget hände, men ändå! Fatta vad läskigt! Jag har dock redan varit med om samma upplevelse en gång tidigare i Turkiet, så jag vet redan hur det känns, men jag tror det va lite kraftigare denna gång :/ Sen hände en liten vidrig sak också när vi bada, men det vet bara Emma, Julia och Alice om, så det tänker jag inte berätta om xd Sen har det självklart hänt massor av mer saker, som att Robin och Anton kom runt halv tolv och tänkte skrämma oss? Och vi hade precis badat, så vi stod och torka oss och så hör vi två moppar komma och så hör man "nu stänger vi av dem". Haha! Liksom vi står där och hör och ser allt, men vi drar oss in mot tltet och väntar på att se va de kommit på för hyss och ca 5 minuter senare börjar det smälla raketer? Liksom vafan? Haha! Så vi går ut och ser dem i busken och smäller raketer, haha! Skapligt fail att de tror de kan skrämma oss när vi redan sett dem? De borde fan märkt att vi stod precis brevid tältet, haha! Det va ju inte ens mörkt :D Men iallafall, har haft skit roligt! Så nu ska jag spendera resten av kvällen med en film och kanske en godis påse ^^ Om Emma messar och vill åka dit :) Men vi hörs, PUSS

Kommentarer
Postat av: Alice

älskar er! <3

2010-07-14 @ 20:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback