as usual

Usch.. Har haft någon konstig känsla i hela magen hela dagen :S Det är som kramp, knivhugg och allmän smärta när jag gör praktiskt taget allt.. Så har tagit ipren var fjärde timme idag :( Och sen blev det ingen garderob.... Så bara att börja om från noll och leta igen.. Dock vet jag redan att det inte kommer dyka upp en så perfekt garderob igen på minst.. Jag vet inte hur länge, men länge :( Så har varit en aning deppig under kvällen, för hoppades så innerligt att jag skulle få den och när det inte blev så så släppte allt verkligen, vilket fick mig att må skit dåligt :( Och nu märker jag att det bara är massa depp i detta inlägg, så tänker inte skriva mer, så vi hörs väl imorn. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback